Nenechte si ujít informace o novinkách v nabídce a slevových akcích.
Něco Vám u nás chybí nebo máte jiný návrh na zlepšení? Napište nám.
Váš návrh byl úspěšně odeslán. Děkujeme.
Dnes v úterý je prodejna otevřena. Sledujte úplně dole aktuální otevírací dobu, může se rychle kvůli nemoci měnit, jak to jen jde tak bude otevřeno.
Vaše objednávky se mohou mírně zpozdit.
Rostliny posíláme pouze PO - ST.
Videoškola akvaristiky Telefon do firmy Profiplants? Nový bazar PROFIPLANTS
Jak probíhá objednávka v obchodu PROFIPLANTS.cz? Jak zaplatit? Jak zboží vyvednout, nebo jakým dopravcem jej obdržíte? Případně jak řešit reklamaci či jinou situaci když už máte zboží u sebe? Pak jste na správném místě.
Velkou část vyřízení objednávky - tzv. procestu zpracování - vyřizuje automatický systém sám, pouze s částečnou kontrolou obsahu objednávky pracovníky obchodu. Při každé změně, upřesnění i přijetí objednávky zasílá systém informace na zadanou e-mailovou adresu. Celý systém je zautomatizován, telefonický kontakt při standardním vyřízení nečekejte, ovšem v poznámkách si jej můžete vyžádat, například pokud si nejste jisti, jestli objednáváte správný díl a podobně. V tomto případě s Vámi objednávku po telefonu při jejím zpracování prokonzultujeme. Vždy voláme z jediného čísla, uložte si jej prosím: 724 014 700
Jaká je uzávěrka pro expedici a zda je zboží skladem. Chci více informací »
Pokud objednaná rostlina není skladem, nikdy ji nenahradíme jinou rostlinou. Chci více informací »
Objednané zboží zasíláme smluvním dopravcem. Chci více informací »
Jak postupovat, chcete-li si zboží vyzvednout osobně. Chci více informací »
Náš obchod nenabízí pouze jednu variantu možnosti platby za zboží, k dispozici je tu dobírka, bankovní převod, platba v hotovosti. Chci více informací »
Jak postupovat, chcete-li udělat změnu ve své objednávce. Chci více informací »
Přehled našeho systému slev. Chci více informací »
Sebelepší zabalení výrobku někdy nestačí, je potřeba reklamovat - ale jak na to? Chci více informací »
I náš obchod nabízí možnost vrácení zboží, jak probíhá a jaká jsou pravidla? Chci více informací »
Každý má právo na změnu názoru nebo chybku v objednávce, vše se dá vyřešit - ale jak na to? Chci více informací »
I sebekvalitnější výrobek se může pokazit či rozbít. Reklamovat - ale jak na to? Chci více informací »
Každý obchod má své obchodní podmínky, zde naleznete ty naše.Chci více informací »
Všechny základní pravidla nikdy nemohou popsat situace běžného života, přečtěte si, na co se nás zákazníci ptají a co byste měli také vědět. Chci více informací »
Kontakty na technickou podporu naleznete v části obchodu nazvané Kontakty