Nejste přihlášený. Pro využití všech možností obchodu Vám doporučujeme se přihlásit. Naše kamenná prodejna dnes otevírá od 10:00 a zavírá v 13:00.
  • Provoz nepřerušen, do prodejny je vstup povolen pouze se zakrytým obličejem pomocí roušky, šály či šátku. Naše prodejna je dnes 26.3.2020 otevřena 13-20 hodin, spadá do vyjímky vládního nařízení krizového zákona.  Zásilkovna v souvislosti s nákazou zrušila příjem hotovosti, balíček na dobírku lze zaplatit pouze kartou. GLS vozí pouze balíky již zaplacené. Tolerujte prosím drobné zdržení zásilek.

    Jsme hodně přetíženi, omezte prosím své dotazy na minimum. Rostliny odesíláme PO - ST.  Volejte POUZE v době otevření prodejny.

    Vše o nákupu

    Jak probíhá objednávka v obchodu PROFIPLANTS.cz? Jak zaplatit? Jak zboží vyvednout, nebo jakým dopravcem jej obdržíte? Případně jak řešit reklamaci či jinou situaci když už máte zboží u sebe? Pak jste na správném místě.

    Velkou část vyřízení objednávky - tzv. procestu zpracování - vyřizuje automatický systém sám, pouze s částečnou kontrolou obsahu objednávky pracovníky obchodu. Při každé změně, upřesnění i přijetí objednávky zasílá systém informace na zadanou e-mailovou adresu. Celý systém je zautomatizován, telefonický kontakt při standardním vyřízení nečekejte, ovšem v poznámkách si jej můžete vyžádat, například pokud si nejste jisti, jestli objednáváte správný díl a podobně. V tomto případě s Vámi objednávku po telefonu při jejím zpracování prokonzultujeme. Vždy voláme z jediného čísla, uložte si jej prosím: 724 014 700

    Před nákupem:

    Rychlost expedice a skladová dostupnost

    Jaká je uzávěrka pro expedici a zda je zboží skladem. Chci více informací »

    Náhrada objednaných rostlin

    Pokud objednaná rostlina není skladem, nikdy ji nenahradíme jinou rostlinou. Chci více informací »

    Způsoby dopravy, cena dopravy

    Objednané zboží zasíláme smluvním dopravcem. Chci více informací »

    Osobní odběry

    Jak postupovat, chcete-li si zboží vyzvednout osobně. Chci více informací »

     

    Způsoby platby

    Náš obchod nenabízí pouze jednu variantu možnosti platby za zboží, k dispozici je tu dobírka, bankovní převod, platba v hotovosti. Chci více informací »

    Změny v objednávce

    Jak postupovat, chcete-li udělat změnu ve své objednávce. Chci více informací »

    Slevy

    Přehled našeho systému slev. Chci více informací »

     

    Důležité rady a informace:

    Zboží rozbité dopravou

    Sebelepší zabalení výrobku někdy nestačí, je potřeba reklamovat - ale jak na to? Chci více informací »

    Možnost vrácení zboží

    I náš obchod nabízí možnost vrácení zboží, jak probíhá a jaká jsou pravidla? Chci více informací »

    Výměna chybně zakoupeného zboží

    Každý má právo na změnu názoru nebo chybku v objednávce, vše se dá vyřešit - ale jak na to? Chci více informací »

    Reklamace a jak postupovat

    I sebekvalitnější výrobek se může pokazit či rozbít. Reklamovat - ale jak na to? Chci více informací »

    Obchodní podmínky

    Každý obchod má své obchodní podmínky, zde naleznete ty naše.Chci více informací »

    Často kladené dotazy

    Všechny základní pravidla nikdy nemohou popsat situace běžného života, přečtěte si, na co se nás zákazníci ptají a co byste měli také vědět. Chci více informací »

    Kam dál?

     

    Potřebujete více informací nebo poradit?

    Kontakty na technickou podporu naleznete v části obchodu nazvané Kontakty