Nejste přihlášený. Pro využití všech možností obchodu Vám doporučujeme se přihlásit. Naše kamenná prodejna dnes otevírá od 12:00 a zavírá v 15:00.
  • Vážení přátelé, eshop funguje, nicméně z vážných důvodů pozastavujeme reverzní osmózy, členství a rozbory vody! Omlouváme se za případné komplikace, děláme vše co je v našich silách. Děkujeme a vážíme si Vašeho pochopení!!! Otevírací doba na našich stránkách.

    Videoškola akvaristiky Telefon do firmy Profiplants?  Nový bazar PROFIPLANTS

    Zboží rozbité dopravou

    Zpět na vše o nákupu

    Do 48 hodin po převzetí zboží je vše třeba překontrolovat, pozdější reklamace na zboží rozbité dopravou či mechanické závady již reklamovat nelze, proto vždy vše pečlivě překontrolujte.

    • v co nejkratší době kontaktujte přepravní společnost, která zboží doručila a nahlaste škodní událost !
    • kontaktujte nás na [email protected] a informujte nás, v případě Pošty nebo DPD nám přiložte oscanovaný (vyfocený) doklad o reklamaci
    • pokud doručovatel (všichni dopravci) přiveze balík poškozený, je nutno hned na místě sepsat důvod odmítnutí zásilky, protože bez tohoto dokumentu se má za to, že zákazník odmítl zásilku bezdůvodně, a je mu napočítáno dopravné, protože nám dopravce zásilku klasicky vyúčtuje.

     

    Česká pošta

     

    • zjištěné škody je možné reklamovat maximálně do 2 dnů od převzetí zásilky a to na libovolné poště
    • zásilku k reklamaci předložte kompletní a to včetně obalů i výplně
    • více informací na www.ceskaposta.cz

     

    DPD

    • Zjištěné škody je možné reklamovat maximálně do 2 dnů od převzetí zásilky, použijte k nahlášení zákaznickou linku DPD: +420 225 373 153 nebo email [email protected]
    • více informací na www.dpd.cz

     

    Uloženka (HeurekaPoint)

    • Kontaktujte nás neprodleně na [email protected] a to nejpozději 1 pracovní den od převzetí zásilky

     

    Bez reklamačního zápisu o poškození zásilky dopravcem nelze požadovat náhradu škody, vrácení peněz nebo výměnu zboží! Nárok na náhradu škody propadá nenahlášením reklamace poškozené zásilky ve stanovené lhůtě.

Bazar
Facebook