Nejste přihlášený. Pro využití všech možností obchodu Vám doporučujeme se přihlásit. Naše kamenná prodejna dnes otevírá od 10:00 a zavírá v 13:00.
  • Rostliny odesíláme PO - ST.
    Telefon do firmy PROFIPLANTS?

    Kurýrní služba Profiplants

    Potřebujete zboží rychle, a nemáte čas si zajít na prodejnu? Bojíte se, že zboží je křehké, a dopravou se rozbije? Nebo snad potřebujete zboží, které je z běžné přepravy Zásilkovny a GLS vyloučeno? Vybrali jste si zboží na prodejně, a jeho váha či rozměr přesahují Vaše možnosti dopravy? Kurýr firmy Profiplants Vám zaplacené zboží doveze až domů. Nezáleží na váze, rozměru či křehkosti zboží. Náš pracovník zboží doveze, na místě si jej zkontrolujete a podepíšete dodací list. To je vše. 

    Služba je omezena pouze vzdáleností od prodejny firmy Profiplants zatím standardně do 20 km vzdušnou čarou. Pokud potřebujete zboží dovést kurýrem na větší vzdálenost, je třeba se domluvit na kuryr@profiplants.cz.

    Co je dobré vědět před objednáním služby?

    • V den, kdy vysíláme kurýra Vám budeme telefonovat. Telefonujeme od 8 hodin v pracovní dny.
    • Pomocí sms Vám přijde zpráva o návštěve kurýra. Tu odešleme nejméně 30 minut před návštěvou kurýra u Vás. Máte tak dost času se připravit.
    • Kurýr rozveze zboží v ten den, pokud objednávka přišla do 12 hodin.
    • Kurýr zatím nejezdí v sobotu a neděli, ani ve Státní svátky - budeme rádi, pokud nám napíšete, pokud byste měli o tuto službu zájem.
    • Pokud je kurýr již na místě, a nedovolá se Vám, případně není jméno na zvonku, tak kurýr v případě, že Vás nenajde, Vám odešle sms, a počká na místě ještě 10 minut. Po 10 minutách, pokud se s ním nespojíte se má za to, že zákazník nebyl k zastižení, že dodání nebylo úspěšné, a neopakuje se, pak je třeba si transport zaplatit znovu.
    • Tato kurýrní služba je teprve v beta verzi, tedy úplný počátek kurýrní služby, budeme rádi za Vaše postřehy.

    Nejčastější otázky:

    Bojím se nemoci covid19. Nenakazí mě kurýr?

    Všichni pracovníci firmy Profiplants s.r.o. jsou očkováni tak, jak doporučuje Ministerstvo zdravotnictví. Všichni pracovníci mají covid pass u sebe, a kdykoliv a komukolil jej na dotaz předloží.

    Pokud zboží objednám večer, doveze mi jej ráno kurýr? Jak to celé bude probíhat?

    Pokud je na webu informace, že zboží je na prodejně, tak ano, zboží vám kurýr doveze ten den. Pokud je zboží v některém ze skladů, které jsou od sebe značně vzdáleny, tak až další den, to vždy eshop ukazuje přímo u produktu. Probíhá to tak, že při schválení objednávky Vám pracovník e-shopu zavolá, a řekne Vám konkrétní den. V den rozvážky Vám kurýr zboží doveze mezi 9 a 17 hodinou. Pracovník e-shopu, většinou hodinu ještě upřesní, a před příjezdem kurýra Vám přijde sms minimálně 30 minut předem.

    E-shop mi ukazuje, že neposíláte tlakové bomby CO2. Kurýr mi to přiveze?

    Ano, kurýr přiveze i takové zboží. Přesně ví, jak zboží transportovat, a je na to speciálně vyškolen.

    Přiveze mi kurýr akvárium?

    Ano, to není žádný problém. Větší akvária, která neunese jeden člověk jsou dodávána až po domluvě.

    Má zásilka je kolem 250 kg, doveze mi ji kurýr za stejnou cenu?

    Ano, na váze zásilky nezáleží.

    Poradí mi kurýr s instalací výrobků, které mi doveze?

    Ne bohužel neporadí, kurýr je většinou velmi vytížený. Obraťte se na naše profesionály na profiplants@profiplants.cz

    Pokud se mi zboží nebude líbit, mohu jej vrátit?

    Ano, na zboží se vztahují stejné zákony, jako na jakékoliv jiné zboží zakoupené přes internet. Peníze za dopravu se však v některých případech nevracejí, viz naše obchodní podmínky.

    Jsem těsně za hranicí 20 km, přesto bych chtěl dovést zboží. Jak postupovat?

    Napište nám na kuryr@profiplants.cz, dáme Vám nabídku.

    Bydlím 100 km od Prahy, a vyplatí se mi zaplatit kurýra, zboží je hodně, a nechci aby se rozbilo, rostliny zmrzly a podobně. Jak postupovat?

    Napište nám na kuryr@profiplants.cz, dáme Vám nabídku.

    Převáží kurýr i mražené zboží?

    Ano kurýr převáží jakýkoliv náš sortiment, který je v nabídce.

    Je odpoledne sobota, potřebuji zboží přivést v něděli, je to možné?

    Napište nám na kuryr@profiplants.cz, záleží na vzdálenosti, dostupnosti zboží a podobně, ale budeme se snažit Vám vyhovět, i když ne vždy je to možné.

     

     

    Jedná se o zkušební provoz a budeme rádi za všechny připomínky na kuryr@profiplants.cz. Firma Profiplants s.r.o. si vyhrazuje právo službu kdykoliv zrušit či omezit.