Nejste přihlášený. Pro využití všech možností obchodu Vám doporučujeme se přihlásit. Naše kamenná prodejna dnes otevírá od 12:00 a zavírá v 15:00.
  • Eshop obnoven! Bohužel vše řídím z nemocničního lůžka, což není jednoduché, prosím počítejte u některých složitějších objednávek s malým zpožděním, třeba osmózy.  Jsem stále v nemocnici, přidal se těžký zápal plic. Díky za pochopení přátelé!!!!!!!!

    Rozpis otevírací doby je zde úplně dole.

    Videoškola akvaristiky Telefon do firmy Profiplants?  Nový bazar PROFIPLANTS

    Zboží rozbité dopravou

    Zpět na vše o nákupu

    Do 48 hodin po převzetí zboží je vše třeba překontrolovat, pozdější reklamace na zboží rozbité dopravou či mechanické závady již reklamovat nelze, proto vždy vše pečlivě překontrolujte.

    • v co nejkratší době kontaktujte přepravní společnost, která zboží doručila a nahlaste škodní událost !
    • kontaktujte nás na [email protected] a informujte nás, v případě Pošty nebo DPD nám přiložte oscanovaný (vyfocený) doklad o reklamaci
    • pokud doručovatel (všichni dopravci) přiveze balík poškozený, je nutno hned na místě sepsat důvod odmítnutí zásilky, protože bez tohoto dokumentu se má za to, že zákazník odmítl zásilku bezdůvodně, a je mu napočítáno dopravné, protože nám dopravce zásilku klasicky vyúčtuje.

     

    Česká pošta

     

    • zjištěné škody je možné reklamovat maximálně do 2 dnů od převzetí zásilky a to na libovolné poště
    • zásilku k reklamaci předložte kompletní a to včetně obalů i výplně
    • více informací na www.ceskaposta.cz

     

    DPD

    • Zjištěné škody je možné reklamovat maximálně do 2 dnů od převzetí zásilky, použijte k nahlášení zákaznickou linku DPD: +420 225 373 153 nebo email [email protected]
    • více informací na www.dpd.cz

     

    Uloženka (HeurekaPoint)

    • Kontaktujte nás neprodleně na [email protected] a to nejpozději 1 pracovní den od převzetí zásilky

     

    Bez reklamačního zápisu o poškození zásilky dopravcem nelze požadovat náhradu škody, vrácení peněz nebo výměnu zboží! Nárok na náhradu škody propadá nenahlášením reklamace poškozené zásilky ve stanovené lhůtě.

Bazar
Facebook