Nejste přihlášený. Pro využití všech možností obchodu Vám doporučujeme se přihlásit. Naše kamenná prodejna dnes otevírá od 12:00 a zavírá v 15:00.
  • Kvůli svátkům rostliny odesíláme až 2.4.2024.

    Rozpis otevírací doby je zde úplně dole.

    Videoškola akvaristiky Telefon do firmy Profiplants?  Nový bazar PROFIPLANTS

    Vše o nákupu

    Jak probíhá objednávka v obchodu PROFIPLANTS.cz? Jak zaplatit? Jak zboží vyvednout, nebo jakým dopravcem jej obdržíte? Případně jak řešit reklamaci či jinou situaci když už máte zboží u sebe? Pak jste na správném místě.

    Velkou část vyřízení objednávky - tzv. procestu zpracování - vyřizuje automatický systém sám, pouze s částečnou kontrolou obsahu objednávky pracovníky obchodu. Při každé změně, upřesnění i přijetí objednávky zasílá systém informace na zadanou e-mailovou adresu. Celý systém je zautomatizován, telefonický kontakt při standardním vyřízení nečekejte, ovšem v poznámkách si jej můžete vyžádat, například pokud si nejste jisti, jestli objednáváte správný díl a podobně. V tomto případě s Vámi objednávku po telefonu při jejím zpracování prokonzultujeme. Vždy voláme z jediného čísla, uložte si jej prosím: 724 014 700

    Před nákupem:

    Rychlost expedice a skladová dostupnost

    Jaká je uzávěrka pro expedici a zda je zboží skladem. Chci více informací »

    Náhrada objednaných rostlin

    Pokud objednaná rostlina není skladem, nikdy ji nenahradíme jinou rostlinou. Chci více informací »

    Způsoby dopravy, cena dopravy

    Objednané zboží zasíláme smluvním dopravcem. Chci více informací »

    Osobní odběry

    Jak postupovat, chcete-li si zboží vyzvednout osobně. Chci více informací »

     

    Způsoby platby

    Náš obchod nenabízí pouze jednu variantu možnosti platby za zboží, k dispozici je tu dobírka, bankovní převod, platba v hotovosti. Chci více informací »

    Změny v objednávce

    Jak postupovat, chcete-li udělat změnu ve své objednávce. Chci více informací »

    Slevy

    Přehled našeho systému slev. Chci více informací »

     

    Důležité rady a informace:

    Zboží rozbité dopravou

    Sebelepší zabalení výrobku někdy nestačí, je potřeba reklamovat - ale jak na to? Chci více informací »

    Možnost vrácení zboží

    I náš obchod nabízí možnost vrácení zboží, jak probíhá a jaká jsou pravidla? Chci více informací »

    Výměna chybně zakoupeného zboží

    Každý má právo na změnu názoru nebo chybku v objednávce, vše se dá vyřešit - ale jak na to? Chci více informací »

    Reklamace a jak postupovat

    I sebekvalitnější výrobek se může pokazit či rozbít. Reklamovat - ale jak na to? Chci více informací »

    Obchodní podmínky

    Každý obchod má své obchodní podmínky, zde naleznete ty naše.Chci více informací »

    Často kladené dotazy

    Všechny základní pravidla nikdy nemohou popsat situace běžného života, přečtěte si, na co se nás zákazníci ptají a co byste měli také vědět. Chci více informací »

    Kam dál?

     

    Potřebujete více informací nebo poradit?

    Kontakty na technickou podporu naleznete v části obchodu nazvané Kontakty

Bazar
Facebook