• Rostliny odesíláme PO-ST. Prodejní doba je uvedena na této straně úplně dole, otevřeno i v sobotu a neděli. Volejte POUZE v době otevření prodejny.

    Časté otázky

    Kdy zboží dostanu?

    Pokud je zboží skladem, odesíláme ho ten den, za předpokladu, že je skladem na prodejně. Pokud je v externím skladu, a objednávka je učiněna do 10 hodin, zasíláme jej také v den objednávky. Pokud je objednávka učiněna odpoledne do cca 17 hodin, a zboží je skladem na prodejně, odesíláme jej ten den - to platí pro službu Uloženka a DPD. Pokud zboží potřebujete rychle a nejste si jisti dodáním, jednoduše se informujte telefonicky.

    Snažím se dovolat do firmy PROFIPLANTS na uvedená čísla, nikdo to však nezvedá, nebo je obsazeno. Proč?

    Firma PROFIPLANTS je jen hrstka velmi vytížených lidí. Například celou prodejnu, objednávky, balení zboží, obsluhování zákazníků a odpovědi na e-mailové otázky, kterých může být za jediný den i 400,  dělá jeden člověk. Pokud obsluhuje zákazníka, telefon vzít prostě nemůže a je jedno, či voláte na mobilní telefon, nebo pevnou linku. Telefony jsou aktivní pouze v době otevření prodejny z toho důvodu, že jsme dříve zaznamenali mnoho telefonátů například v něděli 6,30 ráno - dotaz zněl například, "jaký si mám objednat písek do akvária".... Proto dříve než zavoláte, pročtěte si prosím nejčastější otázky, kde možná svou odpověď naleznete. Rozhodně však tím, že telefon nezvedneme neznamená, že bychom se zákazníkem mluvit nechtěli. Jsme rádi, že nám voláte, ovšem naklonovat se nemůžeme.

    Jak jednoduše zjistím, kdy bude rostlina nebo jiné zboží skladem?

    U produktů, které nejsou skladem, naleznete po přihlášení tlačítko "Informovat o naskladnění". Pokud na něj kliknete, tak v tu chvíli, jak zboží naskladníme, Vám přijde automatický email.

    Lze na prodejně platit kartou, a jakou? A jaký je poplatek za platbu kartou?

    Lze platit všemi platebními kartami, tedy i zahraničními. Při platbě zahraniční kartou můžete platit ve své měně. Žádný poplatek za platbu jakoukoliv kartou neúčtujeme.

    Na webu je rostlina skladem, ovšem na prodejně jsem ji nenalezl, proč?

    Protože rostliny jsou podle objednávek  naváženy každé ráno z laboratoře, kde mají ideální podmínky pro růst. Od každého druhu ráno navezeme nad rámec objednávek 10 kusů, tak se může stát, že odpoledne již na prodejně nejsou. Proto je rostliny vždy lépe objednat dopředu a počkat na výzvu k odběru.

    Na prodejně jsem viděl zboží, které na webu není, nebo je podle webu vyprodané - proč?

    To může mít několik důvodů - pokud jde o nové zboží, tak nějakou chvíli trvá, než zboží vyfotografujeme a vytvoříme pro něj stránku - přiřadíme katalogové číslo a vytvoříme popis. Pokud jde o zboží, které je na webu vyprodané, pak chvíli systému může trvat, než se po zanesení počet kusů objeví.

    Na prodejně jsem se koukl na váš web, a bylo zde zboží XY skladem, ovšem na prodejně jsem jej neviděl. Proč?

    Naše prodejna je velmi omezený prostor, proto máme několik externích skladů. Například větší filtry a akvária máme jen po jednom či dvou kusech na prodejně, ostatní jsou ve skladu. Proto pokud zamýšlíte nákup konkrétního zboží, odešlete objednávku a vyčkejte na Výzvu k odběru zboží. Máte tak jistotu, že konkrétní výrobek je pro Vás na prodejně rezervován.

    Proč není některá rostlina skladem, když je firma PROFIPLANTS výrobce těchto rostlin?

    Je to jednoduché - každá rostlina potřebuje k růstu nějaký čas. U žádného druhu nelze dopředu odhadnout, kolik se rostliny za jeden až dva měsíce prodá. Rostliny nevydrží v kelímcích in vitro neomezeně, proto je sázíme tak, aby pauzy byly mezi vyprodáním rostlin co nejmenší. Stane se však, že zákazník třeba 60 naskladněných kelímků rostlin vezme ihned po naskladnění, a na ostatní se pak 14 dní nedostane. Kdyby se sázelo více rostlin a ty by se pak neprodaly, zvedlo by to cenu kelímku, což není naše politika.

    Lze rostliny, které nejsou skladem objednat dopředu?

    Toto bohužel nelze, a důvod je prostý - nelze odhadnou, za jak dlouho další rostliny dorostou. I když máme bohaté zkušenosti, zmýlit se můžeme i o 14 dní. Při odběru 50 a více kelímků od jednoho druhu lze rostliny zasázet pro konkrétního zákazníka. Doba dodání je však cca 30 - 60 dní (podle druhu rostliny), a platba předem. To využívají především velkoobchodníci.

    Rostlinu mám v košíku, a nyní jsem odeslal objednávku. Bylo mi sděleno, že rostlina je vyprodána - jak je to možné?

    To se může stát, pokud máte zboží v košíku několik hodin nebo i dní. Rostliny jsou pro Vás rezervovány schválením objednávky. Stalo se tedy to, že někdo byl ve své objednávce rychlejší.

    Proč lze některé zboží objednat dopředu a jiné ne?

    Je to tím, že ne každý produkt je pro nás velkoobchodníky stejně dostupný. U hůře dostupných produktů předobjednávky nepřijímáme.

    Chystám se k vám na prodejnu, a potřebuji poradit, protože mi rostliny nesrostou. Mám se na návštěvu nějak připravit?

    Ano, především si zapište rozměry akvária, typ osvětlení a pořiďte fotografii akvária na mobilní telefon. Profesionál i ze špatné fotografie vyčte více, než byste čekali. Je to dost důležité, a pomoc Vám je pak snadnější. Nafotografujte defekty rostlin, i celkový pohled na akvárium. V ideálním případě změřte parametry vody - především ph. Čím více informací přinesete, tí snadnější a účinnější bude naše pomoc.

    Kolik mě vaše odborná rada bude stát?

    Firma PROFIPLANTS si za poradenství nic neúčtuje, a nikdy si nic účtovat nebude.